Продавець Інтернет магазин "KSEON" розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
378 відгуків
+380 (67) 800-76-92
Брендовые ПК, рабочие станции, ноутбуки, процессоры, ОЗУ, HDD/SSD и др.
Кошик

Гарантія і сервіс

Гарантія і сервіс
Термін гарантійного обслуговування вказаний в розрахункових документах конкретного товару. Наполегливо рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами до початку користування технікою!
Гарантійний ремонт здійснюється продавцем при наявності документа, що підтверджує оплату товару (товарного чеку).
Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом гарантійного терміну експлуатації документи, що додаються до товару при його продажі, упаковку і усі аксесуари, що додаються до виробу.
Користувач бере на себе відповідальність за своєчасне збереження важливих для нього даних та їх захист.
Умови гарантійних зобов'язань і безкоштовного сервісного обслуговування:
1. Право на гарантійне обслуговування втрачається у таких випадках:
• якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
• якщо дефект викликаний зміною конструкції, схеми виробу або базового програмного забезпечення, які булі здійснені не працівниками нашого сервісного центру;
• якщо серійних номер виробу змінений, стертий або не може бути встановлений;
• якщо на виробі порушені пломби або репродукції художніх робіт і фото, встановлені продавцем чи (і) виробником. (У разі, коли серійні номери і відсутні маркування на виробі, альо присутні на упаковці , потрібно зберігати упаковку весь гарантійний термін);
• якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками , навмисними або необережними діями споживача або третьої особи;
• якщо виявлені ушкодження викликані попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур;
• наявності електричного або механічного пошкодження електричних контактів, з'єднання єднань, радіоелементів;
• наявності термічного пошкодження виробу і його складових частин;
• якщо потрібне технічне обслуговування, чищення (кулерів , механічних приводів та ін .)
2. Гарантійні зобов'язання та безкоштовне сервісне обслуговування не поширюється на такі недоліки:
• механічні пошкодження, що виникли після передачі товару споживачеві;
• ушкодження, спричинені недбалим, неохайним використанням і недотриманням правил догляду за виробом;
• природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
• пошкодження або ненормальне функціонування виробу викликано: збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів; використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації різних типів, програмних продуктів, що не були поставлені або рекомендовані виробником.
3. Повернення або заміна товару. Ми гарантуємо дотримання усіх норм, передбачених законодавством України (Стаття 9 «Закон про захист прав споживача»).
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється протягом чотирнадцяти календарних днів.
Перед зверненням до нас, будь ласка, переконайтеся в тому, що:
• товар зберіг вигляд який мав під час отримання покупцем;
• товар повністю укомплектований;
• на товарі збережені всі ярлики і заводське маркування.
При поверненні товару потрібно надати товарний чек.
Безкоштовне сервісне обслуговування включає усунення недоліків (дефектів) виробу, які виникли з вини виробника, але за умови дотримання умов гарантії. 

Контактна інформація:
т. 067-800-76-92
viber: 063-387-04-28
web-site: www.kseon.com.ua

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner